Pagalbos mokiniui specialistai

Gintarė Kondratovičiūtė

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė

el.paštas gintare.kondratoviciute@balsiumokykla.lt

Kabineto Nr. 148

 

Pagrindinės veiklos sritys:

  • Teikia pirmą pagalbą;
  • Atlieka patikras dėl pedikuliozės;
  • Skleidžia sveikos gyvensenos ugdymą ir propagavimą;
  • Teikia konsultacijas mokinių sveikatos išsaugojimo ir  stiprinimo klausimais;
  • Esant poreikiui įgyvendina  užkrečiamųjų ligų epidemiologinės  priežiūros priemones;
  • Organizuoja imunoprofilaktiką mokykloje;
  • Prižiūri, kad mokinių maitinimas būtų organizuojamas pagal mokyklos steigėjo patvirtintus valgiaraščius ir užkandžių asortimento sąrašus. 

Laura Katinien�.jpg

Laura Katinienė

Logopedė

el.paštas laura.katiniene@balsiumokykla.lt

Kabineto Nr. 103

 

Pagrindinės veiklos sritys:

  • Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus (tiria ir įvertina mokinių tartį, rašymo ir skaitymo gebėjimus);
  • Nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, dėl jų kylančius specialiuosius ugdymosi poreikius;
  • Individualių, pogrupinių, grupinių užsiėmimų (pratybų) metu šalina mokinų tarties sutrikimus bei padeda vaikams, susiduriantiems su mokymosi sunkumais skaitymo bei rašymo srityse (pagalba mokiniams teikiama ne pamokų metu);
  • Šviečia tėvus, mokyklos pedagogus vaikų kalbos, komunikacijos gebėjimų ir ugdymo klausimais.

  olga_telesova.jpg

Olga Telešova

Specialioji pedagogė

el.paštas olga.telesova@balsiumokykla.lt

Kabineto Nr. 211

 

Pagrindinės veiklos sritys:

  • Veda individualiąsias (1 mokinys), pogrupines (2 – 4 mokiniai) ir grupines (5 – 10 mokinių) pratybas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus bei lavinant jų sutrikusias funkcijas;
  • Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato jų specialiuosius ugdymosi poreikius, žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms;
  • Konsultuoja mokytojus, kaip pritaikyti specialiųjų poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, parinkti tinkamus ugdymosi būdus ir metodus, pritaikyti ir/ar individualizuoti Bendrąsias programas;
  • Teikia metodinę pagalbą mokytojams, SUP mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais;
  • Rengia specialiąsias mokymo priemones; 
  • Šviečia mokyklos bendruomenę SUP mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos darbe, renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus.

Tomas Blinstrubas

Specialusis pedagogas

el.paštas tomas.blinstrubas@balsiumokykla.lt

Kabineto Nr. 149

 

Pagrindinės veiklos sritys:

  • Veda individualiąsias (1 mokinys), pogrupines (2 – 4 mokiniai) ir grupines (5 – 10 mokinių) pratybas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus bei lavinant jų sutrikusias funkcijas;
  • Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato jų specialiuosius ugdymosi poreikius, žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms;
  • Konsultuoja mokytojus, kaip pritaikyti specialiųjų poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, parinkti tinkamus ugdymosi būdus ir metodus, pritaikyti ir/ar individualizuoti Bendrąsias programas;
  • Teikia metodinę pagalbą mokytojams, SUP mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais;
  • Rengia specialiąsias mokymo priemones; 
  • Šviečia mokyklos bendruomenę SUP mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos darbe, renka duomenis apie mokymosi sunkumų turinčių mokinių akademinius pasiekimus.

 

Valdone.JPG

Valdonė Isiūnaitė

Psichologė 1-4 kl. 

el.paštas valdone.isiunaite@balsiumokykla.lt

Kabineto Nr. 239

 

Pagrindinės veiklos sritys:

  • Įvertina mokinio galias ir sunkumus, raidos ypatumus, asmenybės ir ugdymosi problemas;
  • Konsultuoja emocijų ir elgesio sunkumų, ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;
  • atlieka aktualius mokykloje psichologinius tyrimus atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius.
 

Eglė Saikauskienė

Specialioji pedagogė

*Vaiko priežiūros atostogose

Laima Krincė

Socialinė pedagogė

*Vaiko priežiūros atostogose

 




Atnaujinta: 2018-09-19