Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

1. KAS YRA ŠI MOKYKLA?
Vilniaus Balsių progimnazija yra mokykla.
Toliau tekste ji bus vadinama Progimnazija.
2. KĄ MOKINIAI VEIKIA PROGIMNAZIJOJE?
Progimnazijoje mokiniai mokosi daug įvairių dalykų.Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
lietuvių kalbos,
matematikos,
užsienio (vokiečių, prancūzų, ispanų) kalbų,
biologijos,
sporto,
muzikos,
dailės ir kt.Dar mokiniai dalyvauja šventėse, sporto varžybose ir konkursuose.Progimnazijoje vaikai mokosi nuo 1 klasės iki 8 klasės.
3. KOKS YRA PROGIMNAZIJOS DARBO LAIKAS?
Progimnazija dirba šiomis dienomis:
pirmadienį,
antradienį,
trečiadienį,
ketvirtadienį,
penktadienį.Pamokos mokykloje prasideda 8.00 valandą ryte.Progimnazijos administracijos darbuotojai dirba iki 18.00 valandos.
4. KUO PROGIMNAZIJA GALI JUMS PADĖTI?
Mes galime padėti, jeigu Jūsų vaikas nori mokytis šioje Progimnazijoje.
Taip pat mokykloje dirba specialistai (psichologas, socialinis pedagogas), kurie padeda vaikams jaustis gerai.
5. KUR GALIMA SUŽINOTI DAUGIAU INFORMACIJOS?
Daugiau apie Progimnaziją galite sužinoti internete.
Progimnazijos interneto svetainės adresas yra: www.balsiumokykla.ltGalite paskambinti telefonu.
Progimnazijos telefono numeris yra:+370 5 232 0998Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra: rastine@balsiu.vilnius.lm.lt
6. KOKS YRA PROGIMNAZIJOS ADRESAS?
Progimnazijos adresas yra: Bubilo g. 8, 08400 Vilnius.

 

 

 

 

Informacija atnaujinta 2026-03-18

Skip to content