Ingrida Adelbergienė
Specialioji pedagogė (1-3 klasės)
4-8 klasių skyrius, Bubilo g. 8, 123 kab., 211 kab.
Kontaktai
El. paštas ingrida.adelbergiene@balsiumokykla.lt
El. paštas Rašyti
Pagrindinės veiklos sritys:
- Padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį bei ir lavina jų sutrikusias funkcijas.
- Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį.
- Bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese
- Pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, pritaikyti ir individualizuoti ugdymo programas.
- Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.
Eglė Saikauskienė
Specialioji pedagogė (1-3 klasės)
1-3 klasių skyrius, Balsių g. 20, 213 kab.
Kontaktai
El. paštas egle.saikauskiene@balsiumokykla.lt
El. paštas Rašyti
Pagrindinės veiklos sritys:
- Laiku pastebi, atpažįsta mokinių SUP, atlieka pedagoginį mokinių vertinimą.
- Parenka tinkamus ugdymo būdus, metodus darbui su SUP mokiniais.
- Konsultuoja mokytojus pritaikant bei individualizuojant bendrąsias programas.
- Padeda SUP mokiniams įsisavinti ugdymo turinį ir lavinti jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno SUP mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Teikia metodinę pagalbą ir konsultuoja ugdymo klausimais SUP mokinių mokytojus, mokytojų padėjėjus, tėvus ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese.
- Šviečia mokyklos bendruomenę SUP mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
- Aktyviai dalyvauja pagalbos specialistų, Vaiko gerovės komisijos veikloje.
Neringa Darulytė
Specialioji pedagogė (4-6 klasės)
4-8 klasių skyrius, Bubilo g. 8, 211 kab.
Kontaktai
El. paštas neringa.darulyte@balsiumokykla.lt
El. paštas Rašyti
Pagrindinės veiklos sritys:
- Veda individualias ir pogrupines pratybas, parenka tinkamus ugdymo metodus, pagal poreikį teikia pagalbą pamokoje.
- Remdamasi SUP turinčių mokinių stiprybėmis ir galimybėmis, padeda jiems įsisavinti ugdymo(si) turinį.
- Atlieka mokinių pedagoginį vertinimą.
- Bendradarbiauja ir konsultuoja mokyklos pedagogus, mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus ugdymo procese dalyvaujančius asmenis.
- Dalyvauja švietimo pagalbos specialistų, Vaiko gerovės komisijos veikloje.
Pamokų laikas