Kontekstualios pamokos

  • Paskelbė : Mokyklos administracija
  • Paskelbta: 2022-02-11
  • Kategorija: Pranešimai

Vasario 10-11 dienomis Balsių progimnazijoje biologijos, chemijos, istorijos ir technologijų pamokos vyko taip, kad mokiniai turėjo galimybę sujungti žinias ir patirtį.

Mokiniai bendravo su profesionaliais chemikais iš Mėgintuvėlio laboratorijos, istorikais iš Lietuvos centrinio valstybės archyvo ir Geros savijautos programos „Paauglystė Tavo akimis“ edukatore.

Šiandienos mokykloje siekiame, kad mokymą keistų mokymąsis. Svarbu, kad mokinys įsitrauktų į sąmoningą mokymąsi, o ne tik į mokymo procesą. Pamokos vykdomos kitose ar kitokiose erdvėse, kuriose mokantis per praktinį patyrimą, visada motyvuoja mokinius labiau domėtis. Tokios pamokos sudaro didesnes galimybes ugdymo turinį integruoti į nenutrūkstamą, vientisą procesą. Progimnazijoje buvo atlikta mokinių apklausa apie kontekstualias pamokas,  jų poveikį išmokimui.

Apklausos rezultatai parodė, kad mokiniai mokantis kitose edukacinėse erdvėse geriau išmoksta, taip mano 65% - 5 klasių mokinių, 62% - 6 klasių mokinių, 55% - 7klasių mokinių, 67% - 8 klasių mokinių. 90% -  5-8 klasių mokinių mano, kad tokios pamokos yra įdomesnės ir mokiniai patobulina savo bendrąsias kompetencijas. 98% 5-8 klasių mokinių kartą per mėnesį norėtų tokių pamokų, kurios vyksta kitose edukacinėse erdvėse.

Pavasarį į kontekstualias pamokas mokinius pakvies dauguma Balsių progimnazijos mokytojų.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos