Kontekstualių pamokų dienos Balsių progimnazijoje

  • Paskelbė : Mokyklos administracija
  • Paskelbta: 2022-05-02
  • Kategorija: Pranešimai

Paįvairinant mokymąsi ir sudarant visiems mokiniams galimybes mokytis per smagias patirtis, progimnazijoje tris kartus per metus organizuojamos kontekstualios pamokos. Siekiame, kad naujos informacijos pateikimas būtų kuo mokinio gyvenimo patirčiai artimesniame mokymosi kontekste. Progimnazijoje organizuojamų tokių pamokų tikslas, kad ugdymo turinys būtų mokiniams pateiktas įtraukiančiu būdu, neapsiribojant mokykline aplinka, pamokas perkeliant į kuo įvairesnes edukacines erdves. Progimnazija džiaugiasi, kad organizuojant kontekstualias pamokas yra glaudžiai bendradarbiaujama su socialiniais partneriais, kurie teikia siūlymus dėl erdvių ir edukacijų  mokiniams.

Balandžio 14-15 dienomis visos 5-8 klasės per dieną turėjo po dvi kontekstualias pamokas. Pamokos buvo labai įvairios: Lankytojų centre mokiniai susipažino su augalijos įvairove, Verkių regioninio parko lankytojų centre susipažino su reljefo formavimosi ypatumais, augalais ir paukščiais augančiais ir gyvenančiais parko teritorijoje, sužinojo Verkių dvaro istoriją, Valstybės pažinimo centre vyko pilietiškumo ugdymo pamoka, V. Kasiulio muziejuje dalyvavo edukacijoje „Fizika dailėje“, Lietuvos archyvo edukatoriai supažindino mokinius su Dariaus ir Girėno istorija, mokė nagrinėti istorinius šaltinius, Lietuvos teatro, muzikos ir kino muziejuje mokiniai stebėjo spektaklį ir analizavo literatūros kūrinį, parduotuvėje mokėsi susidaryti pirkinių krepšelį ir apskaičiuoti prekių savikainą, Bernardinų sode dalyvavo orientacinėse varžybose, vaikščiodami po Vilniaus Užupio rajoną susipažino su  senamiesčiu ir atliko skirtas užduotis, Adomo Mickevičiaus ir Martyno Mažvydo bibliotekose vyko lietuvių kalbos ir literatūros pamokos, Muitinės muziejuje susipažino su muitinės atradimo istorija ir veikla, stebėjo kinologų darbą ir kt.

Visose edukacijose mokiniai atliko užduotis, kurių metu galėjo susieti naujas žinias su jau turimomis žiniomis, visiems buvo sudaryta galimybė tyrinėti, stebėti, eksperimentuoti bei nagrinėti ir diskutuoti. Mokiniams šios pamokos labai patinka, juos motyvuoja įsitraukti į mokymąsi ir, atsižvelgiant į tai, progimnazija Metiniame veiklos plane, kaip vieną iš priemonių sudaryti sąlygas mokinių mokymosi ir mokyklos pažangai, numatė kontekstualaus ugdymo (ugdančio šiuolaikiniam gyvenimui būtinas kompetencijas, susietas su gyvenimo patirtimi) taikymą.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos